معاون میراث فرهنگی کرمانشاه خبر داد؛ 

آمادگی اسکان زوار اربعین با ظرفیت ۵۰۰۰ نفر در کرمانشاه

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: ظرفیت اماکن گردشگری استان همراه با ظرفیت آموزش و پرورش پنج هزار نفر است. 
کد خبر: ۱۱۷۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰ 11 August 2024

وحید امیری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، با اشاره به اینکه تمرکز اسکان در مسیر برگشت زوار است، اظهار کرد: هدف ما این است که در مسیر و موج برگشت بیشتر خدمت‌رسانی به زوار و اسکان آن‌ها را انجام دهیم که برای گردشگران در استان ماندگاری داشته باشیم. 

وی افزود: ظرفیت ما چهار هزار و ۵۶۰ نفر است که همراه با ظرفیت آموزش و پرورش در مجموع حدود پنج هزار ظرفیت داریم. 

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: چهار هزار و ۵۰۰ نفر ظرفیت تخت در هتل‌ها، مهمانسرا، مهمانپذیر و ظرفیت‌های بوم گردی داریم و ۱۲۰ مدرسه هم آموزش و پرورش برای اسکان آماده کرده است. 

امیری عنوان کرد: امسال ما دو شعار داریم؛ نه به تبلیغ، نه به تقلید؛ زیرا باید مسیر ساسانی را تبلیغ جهانی کنیم و در بنرها و بیلبوردها و اتوبوس‌هایی که آماده جابه‌جایی زوار از کرمانشاه به مرز هستند این امر را ادامه دهیم.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان کرمانشاه ادامه داد: در شورای اجتماعی استان این تبلیغ را مصوب کردیم که شعار محور و هدفمند ثبت جهانی محور ساسانی انجام شود که امید است این امر محقق شود. 

این مقام مسئول تشریح کرد: ماندگاری گردشگران در کرمانشاه به واسطه بعد امنیتی و خستگی راهی که دارند و نیز از بعد اینکه بتوانیم ظرفیت گردشگری را برای اماکن گردشگری تأمین کنیم موجب می‌شود که تمام تمرکز ما در مسیر برگشت باشد. 

امیری در پایان خاطرنشان کرد: تلفن گویای امداد زائر ۳۱۳۸ و شماره ۰۹۶۲۹ آماده پاسخگویی به سؤالات و راهنمایی زوار هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار